Biranje baze podataka za obračun marži
Svi oni koji u svojoj režiji izrađuju studiju, a pribavljanje podataka o stopama sličnih društava prepuštaju stručnim licima.
Odabir sličnih društava za analizu u izabranoj bazi podataka, izračun marži, konačan statistički obračun marži.
Na osnovu dostavljenih podataka klijent se izjašnjava koju bazu podataka želi da koristimo prilikom izračunavanja tržišnih marži (od vrste baze podataka zavisi cena usluge). Nakon toga u odabranoj bazi podataka biramo ona društva koja imaju istu i sličnu delatnost kao klijent (biramo uporediva društva). Iz odabira izbacujemo društva koja nisu primenljiva u analizi, to jest nemaju podatke, čiji su sajtovi nedostupni, koji su u likvidaciji, blokirani i slično. Nakon toga statistički obrađujemo marže i određujemo minimum, kvartile i maksimum na osnovu kojih klijent dalje vrši obračune.
Knjigovodstvena agencija “Isidora” je osnovana 2006. godine. Osnivač je Dejan Dejanov, ovlašćeni računovođa, licencirani ovlašćeni revizor, sudski veštak ekonomsko-finansijske oblasti.
All Rights Reserved © 2024. Savetovanje Dejanov